arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

محموله‌های کالای قاچاق در کنگاور و پاوه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله قاچاق شامل ۵۱ تن شکر و خوراک دام و طیور به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و محموله کالای قاچاق در پاوه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله قاچاق شامل ۵۱ تن شکر و خوراک دام و طیور به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و محموله کالای قاچاق در پاوه خبر داد.

سردار «جمال سلمانی»  گفت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی اول ۲۵ تن شکر قاچاق کشف شد، افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.

سردار سلمانی تاکید کرد: همچنین در بازرسی از دیگر کامیون توقیفی هم ۲۶ تن خوراک دام و طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف سه و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

وی از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق شامل روسری و شال زنانه، گردو، تلویزیون، سیگار و کالسکه کودک با تلاش ماموران پلیس پاوه و در نقاط مرزی این شهرستان خبر داد.

سردار سلمانی یادآور شد: پس از اطلاع پلیس در خصوص حضور تعدادی قاچاقچی در یکی از روستاهای نوار مرزی، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شده که قاچاقچیان نیز با مشاهده ماموران ضمن به جا گذاشتن کالاهای قاچاق، به سرعت و با توجه به آشنایی به مناطق سخت‌گذر متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در بازرسی‌های انجام شده چهار هزار و ۵۰۰ عدد شال و روسری، ۸۰ هزار نخ سیگار، ۵۰۰ کیلوگرم گردو، ۲ عدد کالسکه کودک و یک دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد از تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری خبر داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد. پنج مرز رسمی پرویزخان، خسروی، شیخ صله، شوشمی و سومار در استان اکنون فعال است.


ایرنا

نظرات بینندگان