arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

سومین روز تلاش ها برای نجات دو کارگر گرفتار در معدن طزره / کارگران هنوز پیدا نشده‌اند

در سومین روز از ریزش معدن طزره دامغان، هنوز تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد و تاکنون ۳۰۰ تن سنگ و زغال برای نجات دو کارگر از تونل خارج شده است. آخرین خبر‌ها حاکی از این است که به علت حجم زیاد ریزش آوار، هنوز دسترسی به کارگران گرفتار در معدن طزره دامغان میسر نشده است. شریف مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی گفت: اکسیژن دهی با استفاده از تجهیزات تهویه مصنوعی هم به امدادگران و هم کارگران محبوس انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: عملیات نجات دو کارگر در زیر آوار مانده در معدن طزره دامغان به روز سوم رسید و تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد.

در سومین روز از ریزش معدن طزره دامغان، هنوز تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد و تاکنون ۳۰۰ تن سنگ و زغال برای نجات دو کارگر از تونل خارج شده است.

آخرین خبر‌ها حاکی از این است که به علت حجم زیاد ریزش آوار، هنوز دسترسی به کارگران گرفتار در معدن طزره دامغان میسر نشده است.

شریف مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی گفت: ۵ گروه امدادی با ایجاد دو مسیر تونل، حفره‌های جدیدی برای رسیدن به محل حادثه ایجاد کردند که در مسیر موازی محل حادثه، تلاش‌ها بی نتیجه بود و در مسیر دوم هم اکنون امدادگران در حال آوار برداری هستند.

او افزود: اکسیژن دهی با استفاده از تجهیزات تهویه مصنوعی هم به امدادگران و هم کارگران محبوس انجام می‌شود.

قنبری معاون معدنی و بهره برداری شرکت زغال سنگ البرز شرقی هم گفت: بخاطر وجود تخته سنگ‌ها در مسیر آوار برداری تونل، عملیات با کندی صورت می‌گیرد.

ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه یازدهم اردیبهشت، ۲ کارگر در تونل شماره ۴۲ معدن زغال سنگ طزره بر اثر ریزش معدن گرفتار شدند.

این تونل حدود ۷۰ متر است که ۳۵ متر آن ریزش کرده است.

نظرات بینندگان