arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

ملی پوش سابق تکواندوی ایران در نیمه نهایی رقابت‌های گزینشی قاره اروپا شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند. همچنین در روز نخست این رقابت‌ها، احسان نقیب‌زاده، امیرمحمد حسینی، دینا پوریونس و کسرا مهدی پور، ۴ تکواندوکار سابق ایران که در قالب تیم پناهندگان به میدان رفتند نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ملی پوش سابق تکواندوی ایران در نیمه نهایی رقابت‌های گزینشی قاره اروپا شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

در جریان رقابت های تکواندوی گزینشی المپیک در قاره اروپا، کیمیا علیزاده ملی پوش سابق ایران و دارنده مدال برنز المپیک که در قالب تیم پناهندگان برای کسب سهمیه المپیک عازم این رقابت‌ها شده است، در دور نخست وزن ۵۷- کیلوگرم، مقابل جوآنا کانها از پرتغال با نتیجه ۱۷ بر صفر به برتری رسید.

وی سپس در دومین مبارزه مقابل ماریا استتیچ از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل فانی تزلی از یونان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند.

راحله آسمانی دیگر تکواندوکار سابق ایران که برای بلژیک مبارزه می‌کند، در یک چهارم نهایی مقابل سووی میکونن از فنلاند ۱۷ بر ۱۴ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

همچنین در روز نخست این رقابت‌ها، احسان نقیب‌زاده، امیرمحمد حسینی، دینا پوریونس و کسرا مهدی پور، ۴ تکواندوکار سابق ایران که در قالب تیم پناهندگان به میدان رفتند نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

نظرات بینندگان