arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

۳ هزار و ۸۸۸ کیلوگرم روغن قاچاق در سربیشه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودرو در این شهرستان سه تن و ۸۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودرو در این شهرستان سه تن و ۸۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک خودروی ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو سه تن و ۸۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۳۸ راس گوسفند قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک نیسان و یک پیکان وانت ۳۸ رأس گوسفند قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "مرک" شهرستان بیرجند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک خودروی نیسان و یک پیکان وانت مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها ۳۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و احشام یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

نظرات بینندگان