arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

پیش‌بینی معاون احمدی نژاد از رشد 300 درصدی صادرات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: در نظر داریم در حوزه صنایع دستی در سال 91، 300درصد رشد صادارت داشته باشیم.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن موسوی رییس سازمان میراث فرهنگی گفت:با وجود محدودیت هایی که برای مرمت و یاتملک میراث فرهنگی در کشور وجود دارد ،این سازمان سعی نموده است از تمام طرفیت های موجود برای تملک ،مرمت و ارتقاء کیفیت نگهداری آنها استفاده کندو این روند در دولت های نهم و دهم رشد شتابانی به خود گرفته است

 رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت : این سازمان برای سال91 در نظر دارد در بحث گردشگری به 150 درصد رشد برسدو5/7 میلیون نفر ورودی گردشگر به کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: افزایش ورود گردشگر به کشور به رشد اشتغال و یک اقتصاد پویاتر و فعال تر کمک می کند.

موسوی افزود: در حوزه صنایع دستی در نظر داریم در سال 91، 300درصد رشدصادارت داشته باشیم و در تلاش هستیم صادرات صنایع دستی ،منهای فرش نیز به یک و نیم میلیارد دلار برسد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخصوص مرمت و فعالیت های بازدارنده از تخریب میراث فرهنگی کشور گفت:با وجود محدودیت هایی که برای مرمت و یاتملک میراث فرهنگی در کشور وجود دارد ،این سازمان سعی نموده است از تمام طرفیت های موجود برای تملک ،مرمت و ارتقاء کیفیت نگهداری آنها استفاده کندو این روند در دولت های نهم و دهم رشد شتابانی به خود گرفته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
اخر ترکوندنه ها!!!
نظرات بینندگان