arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۷: هنوز نزاع دو جريان در مورد اظهارات فرمانده سپاه داغ است

خاطرات آیت الله هاشمی: در جرايد، هنوز نزاع دو جريان در مورد اظهارات فرمانده سپاه داغ است. عصر و شب در خانه، تاريخ فقه را مطالعه كردم و كار اصلاح نمايه‌هاى تفسير راهنما را براى كليد قرآن انجام دادم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

تا ساعت یازده صبح در منزل مطالعه داشتم. سپس به دفتر كوشك رفتم. روزنامه‌ها و بولتن‌ها و كارها را آوردند؛ تا ساعت پنج بعد از ظهر انجام دادم. آقايان [محمد] امامى كاشانى و [ابراهیم] امينى‌نجف‌آبادى تلفن كردند. آقاى امينى، وقت ملاقات خواست و آقاى امامى گفت، جلسه ملاقات با رهبرى، به هفته آينده موكول شده و خواست كه در جلسه شوراى مركزى جامعه روحانيت [مبارز تهران] كه شب پنج‌شنبه در دفتر آقاى [محمد] يزدى تشكيل مى‌شود، شركت كنم؛ براى بحث درباره موضوعاتى كه قرار است با رهبرى صحبت كنيم.

در جرايد، هنوز نزاع دو جريان در مورد اظهارات فرمانده سپاه داغ است. عصر و شب در خانه، تاريخ فقه را مطالعه كردم و كار اصلاح نمايه‌هاى تفسير راهنما را براى كليد قرآن انجام دادم.

نظرات بینندگان