arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

قاضی زاده هاشمی: دخترم را براى ثبت نام در انتخابات همراه خودم آوردم تا بگویم با باندبازى مخالفم

قاضی زاده هاشمی قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسمى وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسى خود براى ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می‌کنند اما من با دخترم و آقاى ابوترابى از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازى هاى سیاسى مخالفم تا ان‌شالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: قاضی زاده هاشمی قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسمى وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسى خود براى ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می‌کنند اما من با دخترم و آقاى ابوترابى از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازى هاى سیاسى مخالفم تا ان‌شالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سیّد امیرحسین قاضى زاده هاشمى، نایب رئیس مجلس، صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهورى در مرقد مطهر امام راحل و شهداى هفتم تیر (ره)، شهداى گمنام و شهداى سلامت حضور یافت.

قاضى زاده هاشمى همچنین بر مزار شهید چمران حضور یافت و سپس تا ساعاتى دیگر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى ثبت نام خواهد کرد.

وی با اشاره به همراهى دخترش براى ثبت نام در انتخابات ریاست جمهورى گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان براى نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه های اصلى رشد اجتماعى هستند.

وی افزود: همچنین رسمى وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسى خود براى ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می کنند اما من با دخترم و آقاى ابوترابى از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازى هاى سیاسى مخالفم تا ان شالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم. نباید از همین ابتدا بناى سیاسى کارى گذاشت که دولت آینده شرکت سهامى احزاب و گروه هاى سیاسى باشد.دولت متعلق به جوانان است.

نظرات بینندگان