arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

آسفالت نامرغوب حادثه آفرید ؛ برخورد 40 خودرو در آزاد راه زنجان - قزوين

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، 40 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان ـ قزوین باهم برخورد کردند . این حادثه تلفات جانی نداشت .

سرهنگ رشتیانی فرمانده پلیس راه زنجان علت برخورد اینهمه خودرو را نامناسب بودن آسفالت آزاد راه زنجان ـ قزوین عنوان کرد و گفت : رینگ اکثر خودروها به محض رسیدن به این قسمت از جاده شکسته وموجب بروز این حادثه شده است .

مظفری دادستان انقلاب زنجان نیز گفت : به اداره کل راه و شهرسازی استان 10 روز فرصت داده شده است تا وضعیت نامناسبت آسفالت اصلاح شود درغیر اینصورت با متخلفان این نابسامانی برخورد قضایی می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان هم گفت : 60 کیلومتر از آزاد راه زنجان قزوین نیاز به آسفالت مجدد دارد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
3
پس این همه گشت راهداری اکثرا تکسرنشین هستند چه گذارشی به وزارت راه میدهند ؟یافقط پول مفت میگیرند ؟خودتان به چاله چوله جادها نگه کنید
منتظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
3
خواهش میشه، تقریبا پس از صدور بیانه دولت در اوائل دو سال پیش مبنی بر روکش نکردن آسفالتها و فقط آسفالت جدید کردن(البته میدونیم بخاطر بالا بردن آمار فقط!!!!) در کل کشور وضعیت جاده های داخل شهرها و بیرون شهرها افتضاح شده. البته برخی موارد مثل خبر فوق جنجالی میشه خیلی مواقع هم ضررها خیلی پیدا نیست و فقط راننده یک دعایی تو دلش به مسبباش میده.
نظرات بینندگان