arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

مهمان پرست نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد

دیپلمات و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه که داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است، گفت: برنامه مستقلی دارم و از همه دلسوزان کشور از هر جریان سیاسی استفاده خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دیپلمات و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه که داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است، گفت: برنامه مستقلی دارم و از همه دلسوزان کشور از هر جریان سیاسی استفاده خواهم کرد.

رامین مهمانپرست روز پنجشنبه پس از ثبت نام در وزارت کشور گفت: با افرادی که علاقمند به پیشرفت کشور بوده و اولویت همگی منافع ملی است، برنامه خود را دنبال خواهم کرد.

مهمانپرست ضمن ابراز بی اطلاعی از دلایل حضور گسترده اعضای دولت نهم و دهم در روزهای ثبت نام انتخابات گفت: برنامه مستقلی دارم و از همه نیروهایی که واقعا به دنبال رویکرد ملی هستند و دلسوز کشور هستند از هر جریان سیاسی یا حتی کسانی که ممکن است متعلق به این جریان های سیاسی نبوده اما در پی قدم های بزرگ برای کشور خود هستند استفاده خواهم کرد.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و این روند تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

به گفته سید اسماعیل موسوی دبیر ستناد انتخابات تا پایان دومین روز ثبت نام، ۱۳۰ نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده اند.

نظرات بینندگان