arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

قتل زن جوان در قرار شيطاني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد جوان که در قرار مرگبار زن بدهکار را با ضربه‌هاي سخت به قتل رسانده و طلاهايش را سرقت کرده بود در جريان تحقيقات کارآگاهان پليس شناسايي و دستگير شد.

چند ساعتي از تحويل سال 91 نگذشته بود که کارآگاهان پليس آگاهي استان فارس از کشف جسد زن ناشناسي در محله سعدي شيراز باخبر شدند.به گزارش مهر، تيمي از ماموران همراه بازپرس کشيک قتل در محل جنايت حاضر شدند.

 در نخستين بررسي ها مشخص شد زن جوان با ضربه هاي جسم سخت به قتل رسيده و قاتل جسد او را در منطقه اي کم تردد رها کرده است. تيم جنائي براي کشف راز اين جنايت شناسائي هويت مقتول را در دستور کار قرار دادند به همين خاطر به بررسي پرونده افراد فقداني پرداختند. بررسي ها نشان داد سه روز قبل خانواده زن جواني به نام مونا با مراجعه به پليس آگاهي از ناپديد شدن او خبر داده بودند.در ادامه خانواده مونا به پزشکي قانوني منتقل شدند که با مشاهده جسد، دخترشان را شناسائي کردند.

آنها در جريان تحقيقات اظهار داشتند: مونا سه روز قبل براي انجام کاري از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. در اين مدت به هرجا که احتمال مي‌داديم آنجا باشد سر زديم اما تلاش هاي ما براي يافتن او بي نتيجه ماند.

به همين خاطر با مراجعه به پليس طرح شکايت کرديم.تا اينکه از قتل او باخبر شديم.با شناسائي هويت مقتول روند رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله تازه اي شد و کارآگاهان با تجسس هاي گسترده متوجه شدند مقتول آخرين بار با مردي به نام سامان قرار داشته است.با کشف اين سرنخ سامان دستگير و براي تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شد. او در نخستين بازجوئي ها منکر هرگونه آشنائي با مقتول شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مدتي قبل به واسطه آشنائي با مقتول مقداري پول به او قرض دادم اما مونا از پس از دادن آن خودداري مي‌کرد.

روز حادثه با طرح نقشه اي شيطاني با او در محله سعدي قرار گذاشتم. از مونا خواستم طلبم را بدهد اما بازهم منکر اين پول شد. تصميم گرفتم او را بکشم و به جاي طلبم طلاهايش را سرقت کنم. زماني که مقتول در حال ترک محل قرار بود ضربه هاي سنگيني به سرش زدم که باعث مرگش شد. جسد را همانجا رها کرده و سريع گريختم.متهم پس از اعتراف به اين جنايت و بازسازي صحنه قتل با قرار بازداشت روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ک.خ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
خودکرده راتدبیرنیست گاهی طمع آدمی سرش رابه بادمیدهد
نظرات بینندگان