arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

افزایش شمار شهدای فلسطینی به ۲۱۸ نفر

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲۱۸ فلسطینی و زخمی شدن ۵۶۰۴ نفر دیگر در حمله جنگنده‌- بمب افکن های اسرائیلی به غزه و کرانه باختری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲۱۸ فلسطینی و زخمی شدن ۵۶۰۴ نفر دیگر در حمله جنگنده‌- بمب افکن های اسرائیلی به غزه و کرانه باختری خبر داد.

به گزارش فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای حملات جنایتکارانه هشت روزه ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه را ۲۱۸ شهید از جمله ۶۰ کودک اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که به‌دنبال حملات جنگنده‌- بمب افکن های متجاوز صهیونیستی علیه مجتمع پزشکی شفا، ۲ پزشک به شهادت رسیدند.

خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که طی ۶ روز، ۳۱۰۰ موشک از نوار غزه به فلسطین اشغالی شلیک شده و ۷۰ درصد اسرائیلی‌ها راهی پناهگاه‌ها شدند.

رژیم اشغالگر قدس شب گذشته و بامداد امروز ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه و خان یونس هدف قرار داد و ویرانی های زیادی به بار آورد.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آمار حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داد که طی آن ده ها صهیونیست زخمی شده و خسارت های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شد.

به دنبال تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار تشدید مقاومت و مقابله با تروریست‌های شهرک‌نشین و ارتش صهیونیستی با هر وسیله ممکن شد.

جنبش حماس نیز اعلام کرده که نتانیاهو با ادعای پیروزی متوهمانه به‌دنبال سرپوش گذاشتن بر عجز و ناکامی خود مقابل غافلگیری‌های مقاومت است.

نظرات بینندگان