arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

۱۰ میلیارد ریال شمش طلای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ شمش طلای قاچاق به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم و به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ شمش طلای قاچاق به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم و به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان»  گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر حمل ۲ شمش طلای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو هیوندا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ ظفر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل استقرار خودرو در شهرک "دانش" کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲ شمش طلای قاچاق به وزن یک و نیم کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف یک و نیم میلیارد ریال قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم خانگی و احشام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی اظهارداشت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از توقیف آن و انجام بازرسی های لازم ۱۰ دستگاه کولر گازی و ۱۵ راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


ایرنا

نظرات بینندگان