arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

اولیانوف خبر نقل شده از خود را رد کرد: نگفتم در مذاکرات احیای برجام «گشایش» حاصل شده؛ گفتم پیشرفت های مهمی اتفاق افتاده/ مذاکره‌کنندگان برای نهایی کردن توافق به وقت و تلاش بیشتری نیاز دارند

«میخائیل اولیانوف» نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام در توییتر نوشت: «من نگفتم در مذاکرات وین در خصوص برجام، گشایش حاصل شده است. گفتم که از نظر من پیشرفت‌های مهمی حاصل شده است. این صحت دارد، اما مسائل حل‌نشده هنوز باقی مانده‌اند و مذاکره‌کنندگان برای نهایی کردن توافق در خصوص احیای برجام به وقت و تلاش بیشتری نیاز دارند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فوری/ نماینده روسیه در مذاکرات احیای برجام: تا فردا احتمالا خبر مهمی منتشر می‌شودمیخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام از پیشرفت «عمده» در گفتگوهای وین خبر داد.

به گزارش «انتخاب»؛ نماینده روسیه به خبرنگار بی بی سی گفته است که «مذاکرات پیشرفت عمده‌ای داشته است»

او افزوده که «احتمالا تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد.»

اولیانوف خبر «بی بی سی» را رد کرد

«میخائیل اولیانوف» در توییتر نوشت: «من نگفتم در مذاکرات وین در خصوص برجام، گشایش حاصل شده است. گفتم که از نظر من پیشرفت‌های مهمی حاصل شده است. این صحت دارد، اما مسائل حل‌نشده هنوز باقی مانده‌اند و مذاکره‌کنندگان برای نهایی کردن توافق در خصوص احیای برجام به وقت و تلاش بیشتری نیاز دارند.»

لازم به ذکر است که فردا بعد از ظهر قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام  با شرکت هیئت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در وین برگزار شود. 

نظرات بینندگان