arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

آغاز خاموشی برنامه‌ریزی شده در ۲ استان از امروز/ تهران در انتظار تصمیم گیری

در دو استان البرز و خراسان رضوی، جداول خاموشی های برنامه ریزی شده از امروز منتشر و در اختیار مردم قرار گرفت و انتشار و اعلام جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در بقیه استان ها به ویژه تهران، در انتظار تصمیم گیری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: هنوز یک ماه به شروع تابستان باقی مانده و در نخستین روز سومین ماه بهار، شاهد آغاز خاموشی های برنامه ریزی شده در کشور هستیم.

استان خراسان رضوی و استان البرز، دو استانی هستند که نخستین جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در این استان ها اطلاع رسانی شد و بررسی های تسنیم نشان می دهد اعلام جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در بقیه استان ها به ویژه تهران، در انتظار تصمیم گیری است.

شاهد رشد بیش از 8 هزار مگاواتی مصرف برق نسبت به روز مشابه سال گذشته هستیم و ناکارآمدی دولت در مدیریت مصرف و مدیریت تأمین برق موجب شده تا در نخستین روز خردادماه شاهد آغاز انتشار جداول خاموشی های برنامه ریزی شده برق در کشور باشیم.

ضروری است مشترکان بخش خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق به منظور پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی های سراسری، توجه لازم را معطوف کنند و هر مشترک حداقل 15 تا 20 درصد در مصرف برق خود، صرفه جویی کند.

نظرات بینندگان