arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

کلاهبرداري از رانندگان آژانس با کيسه هاي سنگ و آجر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد ۵۳ساله اي که با کرايه خودروهاي دربستي و تاکسي تلفني از رانندگان کلاهبرداري مي کرد توسط پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي درباره چگونگي کلاهبرداري هاي اين مرد ميانسال گفت: به دنبال اعلام شکايت تعدادي از رانندگان آژانس هاي تلفني و خودروهاي مسافربر مبني بر اين که فردي از آنان مبالغي بين ۳۰ تا ۵۰هزارتومان کلاهبرداري کرده و با شگرد خاصي متواري شده است تلاش کارآگاهان دايره مبارزه با جعل وکلاهبرداري براي شناسايي و دستگيري اين فرد آغاز شد تا اين که آنان موفق شدند مرد ۵۳ ساله را که (ع- س) نام دارد با استفاده از مشخصاتي که مالباختگان به پليس داده بودند دستگير کنند.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي درباره شگرد متهم براي کلاهبرداري افزود: او با پيشنهاد مبالغ بالا به رانندگان خودروهاي مسافربر، خود را راننده کاميون سنگين معرفي مي کرد و سپس با گذاشتن چند کيسه داخل خودرو چنين وانمود مي کرد که اين وسايل قطعات يدکي کاميون است و او آن ها را براي تعمير کاميون مي برد.وي اضافه کرد: متهم سپس در بين راه راننده خودرو را سرگرم مي کرد و با گرفتن مبالغي بين ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان از آنان، با شگردي خاص متواري مي شد. رئيس پليس آگاهي تصريح کرد: وقتي راننده خودرو به سراغ محتويات کيسه هاي داخل خودرو مي رفت متوجه مي شد که کيسه ها محتوي سنگ و آجر است و متهم با اين شگرد از وي کلاهبرداري کرده است.
نظرات بینندگان