arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

گزارشی از پایان دور پنجم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین

در این نشست که با حضور هیأت‌های ایران و کشورهای عضو برجام در محل گراندهتل وین برگزار شد، روسای کلیه هیات ها با اشاره به دستاوردهای حاصله در چهار دور قبلی مذاکرات به‌ویژه دور چهارم، و با استقبال از استمرار تفاهم فنی جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر جدیت و تعهد خویش برای تداوم کار فشرده با تمرکز بر موضوعات اصلی باقیمانده تاکید کردند. گفتنی است به روال معمول ادوار مذاکرات، در این دور نیز نشست های متعدد دوجانبه و چندجانبه در سطوح روسای هیات ها و کارشناسان در دستورکار هیات ها قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دور پنجم گفتگوها در خصوص لغو تحریم های آمریکا و بازگشت احتمالی این کشور به برجام با از سر گیری نشست کمیسیون مشترک برجام در شهر وین اتریش آغاز شد.

در این نشست که با حضور هیأت‌های ایران و کشورهای عضو برجام در محل گراندهتل وین برگزار شد، روسای کلیه هیات ها با اشاره به دستاوردهای حاصله در چهار دور قبلی مذاکرات به‌ویژه دور چهارم، و با استقبال از استمرار تفاهم فنی جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر جدیت و تعهد خویش برای تداوم کار فشرده با تمرکز بر موضوعات اصلی باقیمانده تاکید کردند.

گفتنی است به روال معمول ادوار مذاکرات، در این دور نیز نشست های متعدد دوجانبه و چندجانبه در سطوح روسای هیات ها و کارشناسان در دستورکار هیات ها قرار دارد.

نظرات بینندگان