arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

نماینده مجلس در واکنش به نطق پزشکیان: وهن انقلاب و مردم ایران بود

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به نطق میان دستور مسعود پزشکیان، گفت: متأسفانه امروز مباحثی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که وهن انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امروز نماینده مردم تبریز، گفت: ظاهرا جای شاکی و متهم عوض شده است و این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی و در واکنش به نطق میان دستور مسعود پزشکیان، گفت: متأسفانه امروز مباحثی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد که وهن انقلاب اسلامی و مردم ایران بود.

وی بیان کرد: ظاهراً جای شاکی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی وضعیت موجود، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس‌های نجومی، بی‌برقی و بی‌آبی، کاهش ارزش پاسپورت ایرانی، برادرسالاری، باجناق سالاری و فامیل سالاری باشند، امروز شاکی شده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد امروز در جایگاه شاکی نشسته‌اند و در مقابل نهادهای انقلاب چون شورای نگهبان که مانع حضور نفوذی‌ها در مناصب حساسی چون ریاست جمهوری شده است، می‌ایستند.

رضایی متذکر شد: این افراد سال‌ها دولت را در اختیار داشتند و عجیب است که امروز طلبکار هستند و این افراد باید پاسخگو باشند، چرا که در دوره آنان پارتی بازی و حیف و میل اموال کشور چون نفت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این خوی استکباری است که زمانی که این افراد تأیید صلاحیت یا انتخاب می‌شوند از مردم و شورای نگهبان تمجید می‌کنند و زمانی که شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت و مردم آنان را قبول نمی‌کنند، اغتشاش می‌کنند و سطل آشغال آتش می‌زنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور به جای باندبازی و دخالت در فرآیند انتخابات و تلاش برای تشکیل دولت سوم روحانی بهتر است فکری به حال نان، آب، برق، مرغ و تخم مرغ مردم کنید و سوال این است شما که نمی‌توانید این شرایط را کنترل کنید، پس چرا به دنبال تشکیل دولت سوم روحانی هستید؟

نظرات بینندگان