arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

کشف بیش از ۲۶۸ کیلوگرم حشیش در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در سه عملیات در شهرستان‌های شادگان، ماهشهر و بهبهان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در سه عملیات در شهرستان‌های شادگان، ماهشهر و بهبهان خبر داد.

  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد:در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و شهرستان‌های بهبهان و ماهشهر با اشراف و تسلط اطلاعاتی در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ محل دپو و همچنین انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی امیدیه یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی به عمل آمده از آن ۳۸ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را، کشف کردند.

وی گفت: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با پشتیبانی پلیس همنام خود در شهرستان ماهشهر محل دپوی موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی منسجم ضمن دستگیری یک قاچاقچی، ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری رده همنام خود در شهرستان شادگان با انجام اقدامات تخصصی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی با دستگیری چهار قاچاقچی، ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش با لفافه، ۲ قبضه اسلحه شکاری و ۲۰ عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این عملیات‌ها در مجموع ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و ۶ سوداگر مرگ دستگیر شدند، بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط خوزستان، هیچ نقطه امنی برای قاچاقچیان سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

پیش از این در ۹ خردادماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک تن و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان هندیجان خبر داده بود.



نظرات بینندگان