arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

همتی: خودروی بی ‎کیفیت داخلی را داریم به قیمت فورد آمریکایی می‎فروشیم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید اصلاح جدی در کیفیت خودروی داخلی داشته باشیم. ما الان خودروی بی‎ کیفیت داخلی را داریم به قیمت فورد آمریکایی می‎فروشیم و این اصلا برای مردم قابل قبول نیست. این ها را حتما اصلاح خواهم کرد و به طور جدی برای خودروسازی برنامه دارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه خودرو، باید قیمت‌ها را بازار تعیین کند اماقیمت‌گذاری دستوری زمینه رانت را برای دلالان فرام می‌کند.

عبدالناصر همتی در مصاحبه ای افزود: باید اصلاح جدی در کیفیت خودروی داخلی داشته باشیم. ما الان خودروی بی‎کیفیت داخلی را داریم به قیمت فورد آمریکایی می‎فروشیم و این اصلا برای مردم قابل قبول نیست. این ها را حتما اصلاح خواهم کرد و به طور جدی برای خودروسازی برنامه دارم.

وی افزود: این همه تعرفه بالا برای خودرو باعث شده خودروهای خارجی آنقدر گران بشود که عملا خودروهای داخلی هم قیمتشان بالا برود. ما باید این سیستم معیوب تعیین تعرفه و تعیین قیمت را در خودروسازی برداریم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزد: اگر تحریم‌ها برداشته شود مسئله واردات خودرو را حل می‎کنم. یک روز قرار بود از صنعت خودروسازی به عنوان صنعت نوزاد حمایت شود، اما این صنعت نوزاد ۵۰ سال است که بزرگ نشده و همچنان از آن حمایت می‌کنیم.

نظرات بینندگان