arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

ویژگی‌هایی جدید از گوشی گلکسی A۲۲۵G سامسونگ

گوشی گلکسی A۲۲۵G دارای یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است، یک پنل IPS LCD که ابعاد آن کاملاً مشخص نیست،   ما قبلاً درباره پنل ۶.۴ اینچ شنیده ایم، اما این شایعه جدید مورب بزرگتر ۶.۶ اینچی را ادعا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی گلکسی A۲۲۵G دارای یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است، یک پنل IPS LCD که ابعاد آن کاملاً مشخص نیست،   ما قبلاً درباره پنل ۶.۴ اینچ شنیده ایم، اما این شایعه جدید مورب بزرگتر ۶.۶ اینچی را ادعا می‌کند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،   این گوشی  می‌تواند موردی باشد که نسخه‌های ۴G و ۵G با هم مخلوط می‌شوند (البته تفاوت آن‌ها فقط در صفحه خواهد بود).

گوشی گلکسی A۲۲۵G

جالبتر اینکه شایعات، وضوح ۱۰۸۰p + برای نمایشگر را پیشنهاد می‌کند. این امر غیر منتظره است، زیرا گلکسی A۳۲، ۵G دارای صفحه نمایش اصلی ۷۲۰p + ۶۰Hz است.

چیزی که عجیب است این است که A۲۲، ۵G هزینه کمتری از نسخه پیشین دارد و با حدود ۲۳۰ یورو به بازار عرضه می‌شود که نسبت به A۳۲، ۵G MSRP ۲۸۰ یورویی قیمت بسیار خوبی دارد.

نمایشگر کنار گلکسی A۲۲، ۵G از چیپ ست Dimensity ۷۰۰ بهره می‌برد. این تراشه ۷ نانومتری با دو هسته Cortex-A۷۶ است که در ۲.۲GHz کار می‌کنند، در مقایسه با دو هسته A۷۶ @ ۲.۰GHz در Dimensity ۷۲۰ (تراشه داخل A۳۲، ۵G). GPU قطع شده است، اما هر دو تراشه از نمایشگر‌های ۱۰۸۰p + ۹۰Hz پشتیبانی می‌کنند. این چیپ ست با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هماهنگ خواهد شد (باید اسلات microSD نیز وجود داشته باشد).

گفته می‌شود که A۲۲، ۵G به دوربین‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق سلفی و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این چیپست به فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p ۳۰ fps محدود شده است، اگرچه اطلاعات تأیید نشده ادعای ضبط ۴K را دارند (A۳۲، ۵G ۴K را انجام می‌دهد، اما چیپست ۷۲۰ پشتیبانی رسمی دارد).

ویژگی‌هایی جدید از گوشی گلکسی A۲۲۵G سامسونگ
همانطور که اشاره کردیم، یک نسخه LTE، Galaxy A۲۲، ۴G وجود دارد که به جای آن از Helio G۸۰ استفاده خواهد کرد. هر دو مدل باید دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۱۵ وات باشند. همچنین یک Galaxy F۲۲ در دست ساخت است که براساس A۲۲، ۵G ساخته خواهد شد.

علاوه بر اتصال ۴G / ۵G، تلفن‌ها از Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰، NFC (با Samsung Pay)، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری (با Dolby Atmos) برخوردار خواهند بود. رندر‌ها خواننده  اثر انگشت نصب شده در کنار آن را نشان می‌دهد. بسته بدی برای قیمت نیست.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A۲۲، ۴G و ۵G در اواخر ماه جاری رونمایی شود. براساس رندر‌هایی که دیده ایم، آن‌ها در چهار رنگ ارائه می‌شوند، سیاه و سفید و سبز نعنایی و بنفش ملایم.

نظرات بینندگان