arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

پوتین: آمریکا می‌خواهد مانع توسعه روسیه شود؛ ما هیچ اختلافی با ایالات متحده نداریم

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که کشورش هیچ اختلافی با آمریکا ندارد، بلکه این آمریکاست که با روسیه اختلاف دارد و می‌خواهد مانع توسعه روسیه شود.وی ادامه داد: «محدودیت‌ها در حوزه اقتصادی، تلاش برای تأثیرگذاری بر فرآیندهای سیاسی داخلی در کشور ما با تکیه بر نیروهایی در روسیه که آمریکایی‌ها آنها را خودی می‌دانند، در همین راستا است. کل داستان همین است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که کشورش هیچ اختلافی با آمریکا ندارد، بلکه این آمریکاست که با روسیه اختلاف دارد و می‌خواهد مانع توسعه روسیه شود.

به گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه مجمع اقتصادی سن‌پترزبورگ تأکید کرد که عامل اختلاف اصلی میان آمریکا و روسیه این است که آمریکا نمی‌خواهد شاهد توسعه روسیه باشد.

ولادیمیر پوتین در این خصوص تصریح کرد: «ما هیچ اختلافی با ایالات متحده نداریم. اما آنها یک اختلاف با ما دارند؛ اینکه می‌خواهند مانع توسعه ما شوند. آنها علناً در این مورد صحبت می‌کنند. همه موارد دیگر در واقع از همین یک اختلاف نشأت گرفته است.»

وی ادامه داد: «محدودیت‌ها در حوزه اقتصادی، تلاش برای تأثیرگذاری بر فرآیندهای سیاسی داخلی در کشور ما با تکیه بر نیروهایی در روسیه که آمریکایی‌ها آنها را خودی می‌دانند، در همین راستا است. کل داستان همین است.»

نظرات بینندگان