arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ / آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی است

سازمان هواشناسی اعلام کرد: به جز بارش‌های پراکنده و خفیف در استان‌های شمالی، امروز آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام کرد: به جز بارش‌های پراکنده و خفیف در استان‌های شمالی، امروز آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی داریم. اما در گیلان، مازندران و گلستان با بارش‌های پراکنده و خفیف رو به‌رو هستیم.

همچنین، در این مدت، به ویژه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش بادهای گرم و مرطوب جنوبی، در جنوب کشور، در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، بیشتر برای بعد از ظهرها و شب‌ها انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

از دوشنبه تا چهارشنبه به سبب عبور موج‌های ظریف از نوار شمالی کشورمان در شمال استان‌هایی مثل اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد.

امروز بعد از ظهر در شمال غرب، غرب و جنوب غرب و نوار شرقی کشورمان وزش بادهای شدید توأم با گرد و خاک را خواهیم داشت که باعث کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی کشور می‌شود و ضروری است رانندگانی که در این مناطق تردد می‌کنند به این موضوع توجه داشته باشند.

آب‌های جنوب کشور یعنی مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس امروز مواج خواهد بود و برای سه روز آینده شرق دریای عمان و از ظهر یک‌شنبه تا اواخر روز دوشنبه هم دریای خزر مواج خواهد شد.

آسمان تهران نیز برای امروز صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه دمای آن ۳۹ درجه است که در دو روز آتی یک تا ۲ درجه خنک‌تر خواهد شد.

نظرات بینندگان