arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

آمریکا با پیروزی در دیدار جنجالی برابر مکزیک، قهرمان کونکاکاف شد

تیم ملی آمریکا در فینال مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف یکشنبه شب در دنور در یک بازی هیجان انگیز و پربرخورد برابر مکزیک ۳-۲ پیروز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: تیم ملی آمریکا در فینال مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف یکشنبه شب در دنور در یک بازی هیجان انگیز و پربرخورد برابر مکزیک ۳-۲ پیروز شد.

در فینال هیجان انگیز لیگ ملت‌های کونکاکاف بین آمریکا و مکزیک تمام اتفاقاتی که بیننده ممکن بود تصور کند در این دیدار رخ خواهد داد، چه خوب و چه بد، به وقع پیوست، اما در نهایت این آمریکا بود که توانست پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این بازی دو بار مکزیک از حریف خود جلو افتاد و هر دو بار آمریکا گل خورده را جبران کرد. مکزیک اولین گل خود را در دقیقه یک بازی و در همان لحظات نخستین روی ضربه خسوس مانوئل کرونا به ثمر رساند و آمریکا را مات و مبهوت بر جا گذاشت، اما جیو رینا در دقیقه ۲۷ کار را برای آمریکا به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی دیگو لینز در دقیقه ۷۹ بار دیگر برای مکزیک گلزنی کرد و این گل را نیز وستون مک‌کنی در دقیقه ۸۲ جبران کرد تا بازی به وقت‌های اضافی برود.

در دقیقه ۱۱۴ از وقت‌های اضافی پس از کمک گرفتن از VAR خطای پنالتی روی کریستین پولیسیچ اعلام شد و ستاره آمریکایی خودش توپ را به گوشه بالا سمت راست دروازه دوخت تا آمریکا را ۳-۲ جلو بیندازد.

در شادی پس از این گل، اما هواداران حاضر در ورزشگاه قوطی‌های نوشابه‌ای که در دست داشتند را به سوی بازیکنان آمریکایی در کنار پرچم کرنر پرتاب کردند که یک قوطی پر کوکا به سر جیو رینا برخورد کرد و باعث بر زمین افتادن او شد.

دقایقی پس از گل پولیسیچ از روی نقطه پنالتی، مکزیک نیز با کمک VAR و روی خطای هند بازیکنان آمریکا یک ضربه پنالتی به دست آورد.

ایتان هوروات، که در نیمه دوم به جای زک استفن، دروازه‌بان اصلی آمریکا، که مصدوم شده بود به میدان آمد، با گرفتن پنالتی مکزیک بهترین سیو عمر خود را انجام داد و تبدیل به ستاره میدان شد تا آمریکا برتری یک گله خود را حفظ کند.

پس از آن یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه خود را به زمین چمن رساند و چیز‌های بیشتری از روی سکو‌ها به سمت بازیکنان پرتاب شد که این بار یکی از بازیکنان مکزیک بدترین ضربه را دریافت کرد.

ضربه پنالتی آخرین فرصت واقعی مکزیک در این بازی بود و سرانجام وقت‌های اضافی به پایان رسید و آمریکا توانست جشن قهرمانی را آغاز کند.

نظرات بینندگان