arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

استاندار تهران: نباید نگران قطع برق در روز انتخابات باشیم

استاندار تهران گفت: به خاطر فرآیندهای الکترونیکی برگزاری انتخابات با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق در شهرستان‌های این استان نباید نگرانی برای قطعی برق داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: استاندار تهران گفت: به خاطر فرآیندهای الکترونیکی برگزاری انتخابات با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق در شهرستان‌های این استان نباید نگرانی برای قطعی برق داشته باشیم.

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت:اگر برق قطع شود با مشکلات بسیاری روبرو خواهیم شد، از این رو باید توسط دستگاه های مربوطه تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: باید همه نهادها برای برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت انتخاباتی برنامه ریزی کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه توسعه الکترونیک انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: شاهد خلاقیت وزارت کشور در این دوره از انتخابات هستیم.

این مسئول ادامه داد: در دوره قبل انتخابات مجلس به خاطر توسعه الکترونیک از رتبه ۲۷ به چهار ارتقا یافتیم که باید شاهد توسعه بیشتر در این عرصه باشیم.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه تهران ویژگی های خاص خود را دارد، گفت: تهران باید در برگزاری انتخابات الگو باشد.

وی یادآور شد: هماهنگی در برگزاری پرشور انتخابات و توزیع تعرفه ها بسیار حساس و مهم است که باید فرمانداران نظارت کنند تا با مشکل و کمبودی روبرو نشویم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان