arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

همه چیز درباره اندروید ۱۲ بتا

اندروید۱۲ بتا اکنون در گوشی‌های پیکسل  قرار دارد  و ویژگی‌های جدیدی برای حفظ حریم خصوصی به ارمغان می‌آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اندروید۱۲ بتا اکنون در گوشی‌های پیکسل  قرار دارد  و ویژگی‌های جدیدی برای حفظ حریم خصوصی به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل اولین نسخه اندروید ۱۲ بتا عمومی خود را در ماه گذشته منتشر کرد و نسخه دوم نیز هم اکنون در دسترس کاربران پیکسل است. این به روزرسانی برخی از خصوصیات حریم خصوصی را به ارمغان می‌آورد که در زمان ارائه I / O برای انتشار نهایی اعلام شده است.

در این نسخه، UI از نظر بصری بهبود یافته است. بخش حریم خصوصی نیز یک صفحه نمای کلی است که در تنظیمات> حریم خصوصی وجود دارد. این ویژگی به شما نشان می‌دهد که به چه اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده اید و کدام برنامه‌ها آخرین بار به آن‌ها دسترسی داشته اند.

به عنوان مثال هر زمان که برنامه‌ای از شما درخواست مکان می‌کند یک جدول زمانی به شما نشان می‌دهد. این بخش، همچنین جایی است که برنامه‌ها می‌توانند توضیح دهند که چرا به مجوز‌های خاصی نیاز دارند.

ضامن‌های اختصاصی میکروفون به شما امکان می‌دهد دسترسی نرم افزار به میکروفون یا دوربین را غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از Quick Toggles این کار را انجام دهید. علاوه بر این، در حالی که برنامه‌ای فعالانه صدا یا تصویر را ضبط می‌کند، شاخص‌ها را در نوار وضعیت مشاهده خواهید کرد.

 اندروید

هر زمان که برنامه‌ای از کلیپ بورد شما را کپی یا جای گذاری می‌کند، اعلان ظاهر می‌شود. برخی از برنامه‌ها اطلاعات کپی شده شما را از قبل جای گذاری می‌کنند تا پیش بینی ورود اطلاعات به جستجو را داشته باشند، اما وقتی این ویژگی فعال شد، برنامه‌هایی را که بی دلیل داده‌های کلیپ بورد را می‌کشند، نشان می‌دهد.


یک پنل اینترنتی جدید جایگزین کنترل‌های سنتی Wi-Fi می‌شود. با یک ضربه ضامن سریع "اینترنت" (که دیگر نام شبکه Wi-Fi متصل در حال حاضر نمایش داده نمی‌شود) فهرستی از اتصالات Wi-Fi موجود و نزدیک را شامل می‌شود، از جمله ضامن‌های اتصال داده‌های تلفن همراه..

نظرات بینندگان