arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

قاضی‌زاده هاشمی پیش از آغاز مناظره سوم: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است

یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت: هر دولتی سرکار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت: هر دولتی سرکار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به صداوسیما برای سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: لازم است که از مردم عزیز ایران تشکر کنم. بعد از مناظره اول من و ستادم با سیل مراجعات فراوان از اقصی‌ نقاط کشور مواجه شدیم. از این‌که مورد لطف مردم قرار گرفتم خدا را شاکرم و امیدوارم همچنان حامی من و دوستانم باشند.

وی اضافه کرد: کسی به جز با بودن در میان مردم نمی‌تواند دغدغه مردم را درک کند و این دغدغه‌ها بدون حضور و مداومت دائمی با مردم قابل درک نیست. لازمه مدیر بودن در جمهوری اسلامی ایران نیز همراهی با مردم است. امیرالمومین (ع) می‌فرمودند روزی دوبار از دارالحکومه خارج شو و در میان مردم باش.

قاضی زاده اضافه کرد: قبلا بعضی دوستان از من پرسیدند که موضع تو درباره مذاکراتی که انجام می‌شود و آینده برجام چیست؟ گفت: هر دولتی سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است، ولی ما حتما کاری می‌کنیم که مردم از مزایای آن برخوردار باشند. کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است که دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل هم چیزی گیرش نیابد و فقط زبان اقتدار را متوجه می‌شوند، اما ما دست پری داریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آنها خواهند فهمید که به زودی باید به مذاکرات به صورت عملی فیصله بدهند و نباید گذاشت زمان به نفع طرف مقابل باشد. ما چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر می‌دهیم. امیدواریم خیلی زود نتایج عملی مذاکرات در دولت سلام مشهود باشد.

نظرات بینندگان