arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازگشت مجیدی به استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حالا که بحث آمدن امیر قلعه‌نویی فروکش کرده و صحبت از ماندن حاجی مطرح می‌شود، فرهاد دوست دارد سال‌های آخر فوتبالش را در استقلال و ایران به پایان ببرد.

  پس از اوج گرفتن شایعه حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال و جدی شدن بحث برکناری فتح‌ا...‌زاده از سمت مدیرعاملی، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا به یکی از دو پیشنهاد عربی خود که از لیگ‌های قطر و امارات دارد جواب مثبت دهد و در خارج از ایران بماند. اما حالا که بحث آمدن امیر قلعه‌نویی فروکش کرده و صحبت از ماندن حاجی مطرح می‌شود، فرهاد دوست دارد سال‌های آخر فوتبالش را در استقلال و ایران به پایان ببرد.

جواب رد به عضو هیات مدیره!

نکته جالب اینکه یک نفر از اعضای هیات مدیره که رابطه چندان خوبی با فتح‌ا...‌زاده ندارد چندی پیش در تماس با مجیدی به او پیشنهاد کرد تا در استقلال فصل آینده که به محوریت او و دوستانش شکل می‌گیرد حضور پیدا کند اما فرهاد در جواب به این پیشنهاد اعلام کرد که قصد دارد در فوتبال قطر بماند و فعلا قصد بازگشت ندارد! این موضوع به زمانی برمی‌گردد که بحث رفتن و استعفای فتح‌ا...‌زاده مطرح بود. تصمیم او هم جدی بود و در آن مقطع قصد نداشت به استقلالی که قرار است بدون فتح‌ا...‌زاده و با حضور مخالفان شکل ‌گیرد، برگردد. اما حالا تصمیم فرهاد در حال عوض شدن است. اصرار و توصیه اطرافیان او برای بازگشت به استقلال مجیدی را بدجوری دودل کرده تا پس از یک نیم فصل دوری دوباره به جمع آبی‌پوشان برگردد. شنیدیم فرهاد در پاسخ به این توصیه دوستان برای بازگشت گفته حالا تا پایان فصل صبر می‌کند تا ببیند چه می‌شود و چه اتفاقاتی در باشگاه رخ می‌دهد.

فرهاد می‌آید اگر...

شنیدیم اگر برای فصل آینده فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل بماند و امیر قلعه‌نویی هم به استقلال برنگردد آن وقت احتمال دارد مجیدی برای فصل آینده دوباره پیراهن آبی را برتن کند و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. البته بدون تردید اگر استقلال در آسیا هم موفق به صعود به مرحله بعدی شود تاثیر زیادی خواهد داشت و انگیزه فرهاد را برای برگشتن دوچندان می‌کند. مجیدی که پیش از این با العین امارات قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده، خیلی دوست دارد این عنوان را برای دومین بار با استقلال به چنگ بیاورد و به عنوان کاپیتان تیم فاتح آسیا بیش از پیش در تاریخ استقلال جاودانه شود.

فرهاد که دو پیشنهاد چندصدهزار دلاری از دو تیم عربی دارد می‌خواهد در صورت مساعد بودن شرایط قید آنها را بزند و برگردد؛ به خصوص با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم افتاد فرهاد در پی آن است تا با کسب قهرمانی با استقلال در فصل آینده لیگ برتر و احتمالا در آسیا منتقدانش را هم خاموش کند. مجیدی به استقلال لیگ دوازدهم برمی‌گردد و برای این کار پیشنهاد فتح‌ا...‌زاده و حتی قرارداد داخلی آن را در جیب دارد. اما باید صبر کرد و دید اتفاق‌ها و رفت و آمدها در پایان فصل به شکلی پیش می‌رود که مجیدی را قانع کند و به پیشنهاد عرب‌ها جواب منفی دهد و طبق علاقه و میل باطنی‌اش به استقلال برگردد. هنوز خود فرهاد هم نمی‌داند آیا برای فصل آینده برمی‌گردد یا مجبور است دور از استقلال بماند!
نظرات بینندگان