arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۵ خرداد ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: بعد از نماز براى كوه‌نوردى در گلاب‌دره رفتيم.  سعيد [لاهوتی]، عصايم را برده، چون پايش زير ماشين آسيب ديده بود. عصاى ديگرى برداشتم‌كه خوب نبود و زودتر از روزهاى ديگر خسته شدم. از نيمه راه برگشتيم. چون تعطيل است، به افراد زيادى در كوه برخورد مى‌كرديم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

بعد از نماز براى كوه‌نوردى در گلاب‌دره رفتيم.  سعيد [لاهوتی]، عصايم را برده، چون پايش زير ماشين آسيب ديده بود. عصاى ديگرى برداشتم‌كه خوب نبود و زودتر از روزهاى ديگر خسته شدم. از نيمه راه برگشتيم. چون تعطيل است، به افراد زيادى در كوه برخورد مى‌كرديم.

تا شب در خانه براى خطبه‌ها و تاريخ تشيع در ايران و تكميل كليد قرآن، مطالعه مى‌كردم. در گزارش‌ها، قرارآتش‌بس بين اتيوپى و اريتره و تصميم ناتو به دخالت نظامى در كوزوو و مخالفت روسيه، مورد توجه است.

همسر مرحوم ربانى‌املشى، از قم تلفنى از دادگاه ويژه [روحانیت] قم، به خاطر جلوگيرى از برگزارى مراسم سالگرد شوهرش، به خاطر همسايگى با خانه آیت‌الله منتظرى، به دليل امكان بروز شلوغى مثل چند روز گذشته، شكايت‌كرد.
در گزارش‌هاى داخلى و خارجى، مسأله استيضاح [آقای عبدالله نوری]، وزيركشور و محاكمه آقای [غلامحسین] كرباسچى، [شهردار تهران]، مورد توجه است. خارجى‌ها و طرفداران [آقای سیدمحمد خاتمی]، ریيس‌جمهور، در داخل، آن را كودتاى خزندة جناح محافظه‌كار عليه دولت معرفى مى‌كنند؛ به خصوص باتوجه با حملات تُندى كه بعد از مراسم دوم خرداد در دانشگاه، از سوى محافل مذهبى و حوزه و تريبون‌هاى نمازجمعه عليه آنها صورت‌گرفت و هنوز هم ادامه دارد.

 

نظرات بینندگان