arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

فرمانده سپاه تهران: مظلومان جهان منتظر دولتی انقلابی در ایران هستند / یقین داریم با روی کار آمدن چنین دولتی، همه مشکلات برطرف می‌شود

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: مردم ایران، مظلومان منطقه، جهان و به ویژه جبهه مقاومت، انتظار دارند با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دولتی انقلابی در جمهوری اسلامی روی کار بیاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: مردم ایران، مظلومان منطقه، جهان و به ویژه جبهه مقاومت، انتظار دارند با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دولتی انقلابی در جمهوری اسلامی روی کار بیاید.

سردار "حسن حسن زاده" اظهار داشت: با روی کار آمدن یک دولت انقلابی در ایران، مظلومان جهان که در شمار دوستان انقلاب اسلامی هستند، شاد و امیدوار می شوند و ما یقین داریم با روی کار آمدن این دولت انقلابی در کشور همه مشکلات اقشار مختلف مردم به مرور برطرف می شود.

وی افزود: به طور قطع با روی کار آمدن دولتی انقلابی که آرزوی همه مردم ما و دلسوزان انقلاب است، ما شاهد تحول انقلابی در اقتصاد، معیشت، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان خواهیم بود.

به گفته وی، با وجود بعضی جملات ناامید کننده که از طرف افراد شکست خورده مطرح می شود، در روز ۲۸ خرداد همه مردم در پای صندوق های آرا، حاضر می شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به مطرح شدن موضوع گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه انقلاب روی دوش جوانان است، گفت: همه جوانان ایران اسلامی به پای صندوق های رای می آیند، چون خودشان مصمم هستند و می خواهند گام دوم انقلاب را رقم بزنند.

سردار حسن زاده تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۸ خرداد ماه دشمنان ایران و اسلام را ناامید می شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان