arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

علم الهدی: مخالفت رسانه‌های آمریکایی با حضور مردم در پای صندوق های رای بی سابقه است

امام جمعه مشهد گفت: رسانه‌های آمریکایی و استکباری بر عدم حضور مردم در پای صندوق های رای اصرار می‌کنند و این مخالفت با حضور مردم در انتخابات بی سابقه است. وی اضافه کرد: اگر کسی بدون عذر شرعی و عرفی رای ندهد به دشمنان و منافقان رای داده است و با قرار گرفتن در پشت سر دشمنان رو به روی حضرت رضا علیه السلام قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه مشهد گفت: رسانه‌های آمریکایی و استکباری بر عدم حضور مردم در پای صندوق های رای اصرار می‌کنند و این مخالفت با حضور مردم در انتخابات بی سابقه است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود: بدین ترتیب حضور مردم در پای صندوقهای رأی دشمن را غضبناک می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر کسی بدون عذر شرعی و عرفی رای ندهد به دشمنان و منافقان رای داده است و با قرار گرفتن در پشت سر دشمنان رو به روی حضرت رضا علیه السلام قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به دهه کرامت و ذکر صفات امام هشتم (ع) گفت: ارتباط با امام دو سویه است و امروز بزرگترین کمک به این امام رضا(ع)راندن دشمنان با آمدن به پای صندوقهای رای است.

علم الهدی افزود: مردم ایران با عشق به اسلام و دین به پای صندوق رای می‌روند و دشمنان اسلام از این رفتار ناراحت هستند.

او ادامه داد: باید در زمان حضور خود در پای صندوق رای دیگران را هم به حضور ترغیب کنیم تا مردم کشورمان برای آینده کشور تصمیم گیری کنند نه دشمنان.

وی اضافه کرد: این حضور به عنوان یک عمل صالح باعث ناراحتی دشمنان است و اگر دشمن از عمل ما خرسند شود ما در خسران قرار خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان