arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۹۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

طرح سردار نقدی برای رفع معضل بیکاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با تمام قوا برای تحقق تولید ملی و رفع معضل بیکاری آماده بوده و طرح‌هایی نیز در طول یک ماه گذشته به دستگاه‌های مختلف ارائه کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی در نشست مجمع عالی بسیج که با حضور نخبگان اقشار مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله(ع) یاسوج برگزار شد، گفت: اگر فرهنگ کار نباشد هر چه سرمایه و پول در بازار هم باشد باز مشکل تولید ملی حل نخواهد شد و ضروریترین نیاز تولید ملی فرهنگ سازی است.

نقدی ادامه داد: باید فرهنگ پشت میزنشینی را به فرهنگ کار و کارگری تبدیل کرد و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها کار یدی را نباید عار بپندارند.

وی با اعلام آمادگی همه جانبه بسیج برای ترویج فرهنگ کار، گفت: تمامی اقشار بسیج باید فعالانه در صحنه حضور داشته و با انسجام عمیق و ارتباط مستمر با یکدیگر دانشگاه، صنعت و بازار را به یکدیگر پیوند دهند.

نقدی به ضرورت تحقیق و پژوهش در عرصه تولید ملی اشاره کرد و تصریح کرد: غالب پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع مختلف از فضای سایبری گرفته شده و مشکلات بیگانه را حل می‌کند. دانشگاهیان باید صورت مسئله را در جامعه خودمان و در شهرها و روستاها جستجو کنند تا به رونق کشور بیانجامد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حدیث نبوی که فرمودند "دست کارگر را هیچ آتشی نمی‌سوزاند" بیان کرد: باید نسبت به جنس داخلی غیرت داشته و به هیچ وجه کالای خارجی را نخریم.

وی با اشاره به نقش عشایر تصریح کرد: عشایر مظهر تولید بوده و تولیدی‌ترین قشر در کشور به حساب می‌آیند که بخش اعظمی از لبنیات، مواد خوراکی و برخی از وسایل زندگی را تولید می‌کنند که باید ظرفیت عشایر را شکوفا کرد.

نقدی ضمن استماع گلایه نخبگان از عدم پرداخت یارانه تولید به صنعت توسط دولت، اظهار داشت: بسیج با تمام قوا برای تحقق تولید ملی و رفع معضل بیکاری آماده بوده و طرح‌هایی نیز در طول یک ماه گذشته به دستگاه‌های مختلف ارائه کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب ادامه داد: این انقلاب توانسته است بدون ذره‌ای عقب نشینی از مواضع و با اقتدار تمام، اصالت و هویت ملی خویش را حفظ کرده و همین ایستادگی منجر به بیداری اسلامی و جنبش ضد سرمایه داری شده است.

تعدادی از نخبگان این استان به نمایندگی از اقشار تخصصی بسیج در خصوص تولید به ایراد صحبت پرداخته و در پایان رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه اختراعات و ابتکارات نخبگان بازدید کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
44
جناب سردار با این رویه ای که دولت مکرمه در مورد بیکاری در پیش گرفته و فقط با شعار و وعده میخواهد معضل بیکاری را حل کند مطمئن باشید تا چند وقت دیگه بر سر چهارراه های شهر عمله بنا با مدرک لیسانس موج خواهد زد شما خیلی فکر نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
47
2
ممنون از لطف ایشون.
همواره روشها و برنامه های قوی ایشان راهگشای حل تمام مشکلات کشور است.
خدا این مردان بزرگ را برای کشور حفظ کند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
38
به به رئیس جمهور بعدی معرفی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
38
سردار بهتر است تمام هوش و حواسشان به تنها وظیفه شان یعنی دفاع از امنیت مملکت در مقابل تهاجمات دشمن باشه ...
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
وظیفه پاسداران حفظ ارزشهای انقلاب است و هر کجا که لازم بدانند باید وارد شوند .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
28
وظیفه اصلی ایشون دقیقا چیه؟!
نظرات بینندگان