arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

اطلاعیه استیضاح کنندگان: درصورت ابقای مرتضوی؛ وزیر کار در ابتدای مجلس نهم استیضاح می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جمعی از استیضاح کنندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای خطاب به مردم ایران اعلام کردند با توجه به پیگیری حکم غیر قانونی مرتضوی در دیوان عدالت اداری منتظر رسیدگی به این حکم خواهند بود و در صورت به سرانجام نرسیدن این پرونده استیضاح را در مجلس نهم به جریان خواهند انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر متن اطلاعیه برخی از نمایندگان استیضاح کننده عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

ملت بزرگ ایران ، کارگران شریف؛

درباره استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به علت صدور حکم سعید مرتضوی به مدیرعاملی صندوق تامین اجتماعی صورت گرفته بود به اطلاع می رسانیم که چون دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی به شکایت نمایندگان در همین زمینه است و امید زیادی به لغو این حکم غیر قانونی توسط آن نهاد حقوقی وجود دارد و نیز چون اکثریت امضا کنندگان استیضاح به لطف خدا و به رای مردم در مجلس نهم خدمتگزار مردم شریف ایران و کارگران شریف خواهند بود در صورت لزوم استیضاح در مجلس بعدی قابل پیگیری خواهد بود.

والسلام

احمد توکلی، علی مطهری، محمد دهقان، الیاس نادران، علی رضا زاکانی،مسعود پزشکیان، حسین نجابت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
نریمان
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
1
15
از اولش هم معلوم بود جز این چند تا نماینده بقیه نماینده ها از خودشون هیچ اراده ای ندارند. مجلسی که استقلال نداشته باشه چطور میخواد جلوی فساد و بیکاری و تورم رو بگیره؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
6
‫یه قول "شرف " بدم؟ با یکی دو تلفن و رایزنی هایی که با وکلای محترم میشود همه چیز ماست مالی خواهد شد، و برادر متعهد ما در سمت خود ابقا میشود. قبول ندارید؟ حالا نیگا کنین!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
7
یک روز یک همکار در اداره مان کم کاری می کرد. بهش هشدار دادن که اگه کمکاری کنی می فرستیمت کار کزینی، ( احتمالا توبیخ ) اونم به خیال خامش جواب داد بفرستید، کارگزینی که کارش از اینجا راحت تره!
نظرات بینندگان