arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱ تیر ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: بعد از نماز صبح با محافظان، براى كوهنوردى، از باغ فولادى در جماران تا قلة كوه در محل پاسگاه سپاه رفتيم. به‌خاطركم‌خوابى ديشب، خسته شدم، ولى مقاومت‌كردم. انگشت پايم هم در كفش زخم برداشته بود. تا ساعت یازده، در منزل گزارش‌ها را خواندم. به دفتر كوشك رفتم.کارها را آورده بودند، انجام دادم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

بعد از نماز صبح با محافظان، براى كوهنوردى، از باغ فولادى در جماران تا قلة كوه در محل پاسگاه سپاه رفتيم. به‌خاطركم‌خوابى ديشب، خسته شدم، ولى مقاومت‌كردم. انگشت پايم هم در كفش زخم برداشته بود. تا ساعت یازده، در منزل گزارش‌ها را خواندم. به دفتر كوشك رفتم.کارها را آورده بودند، انجام دادم. از سونا و استخر استفاده‌كردم.

عصر به خانه برگشتم. در گزارش‌ها، استيضاح [آقای عبدالله نوری]، وزیركشور و پيروزى [تیم ملی فوتبال] ايران بر آمريكا، سخت مورد توجه است. خارجى‌ها، سقوط آقاى نورى را ضربه كارى بر پيكرِكابينه آقاى [سیدمحمد] خاتمى، [رییس‌جمهور]  و شروع تهاجم عملى جناح مقابل به جناح او مى‌دانند و جانبدارى مى‌كنند.

عصر و شب بچه‌ها جمع شدند. غذاى نذرى از منزل پدرزن آقاى [محمدجواد] اقبالى، فرمانده محافظان آوردند. عفت از مشهد، خبر رسيدن و سلامتى را داد.

 

نظرات بینندگان