arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

رکوردشکنی کتاب خاطرات ویل اسمیت

ویل اسمیت با همکاری مارک منسون، نویسنده کتاب محبوب و پرفروش هنر ظریف بی‌خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck)، یک کتاب خاطرات با عنوان ویل (Will) تالیف کرده که نهم نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) توسط انتشارات پنگوئن پرس منتشر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: ویل اسمیت ستاره ۵۲ ساله آمریکایی پس از بیش از سه دهه حضور در دنیای سینما سرانجام داستانش را روایت می‌کند.

وی با همکاری مارک منسون، نویسنده کتاب محبوب و پرفروش هنر ظریف بی‌خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck)، یک کتاب خاطرات با عنوان ویل (Will) تالیف کرده که نهم نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) توسط انتشارات پنگوئن پرس منتشر می‌شود.

این کتاب با اقبال گسترده خوانندگان روبه رو شد و هنوز به بازار نیامده در آخرین روزهای خردادماه به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بخش زندگی‌نامه بازیگران و اهالی صنعت سرگرمی رسید.

اسمیت که بازی در فیلمهای معروفی چون پسران بد (۱۹۹۵)، غرب وحشی وحشی (۱۹۹۹)، در جست‌وجوی خوشبختی (۲۰۰۶) و علاالدین (۲۰۱۹) را در کارنامه خود دارد، سه روز پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از عنوان و جلد کتاب خاطراتش رونمایی و از طرفدارانش برای پیش سفارش گسترده آن تشکر کرد.

در صفحه معرفی کتاب ویل در سایت آمازون آمده است: این کتاب نشان می‌دهد که چگونه یک نفر بر احساسات خود مسلط شد و به گونه‌ای روایت شده که به دیگران هم کمک می‌کند همین کار را بکنند.

نظرات بینندگان