arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

خرسندی لبنانی‌ها از همگروهی با ایران: بهترین قرعه ممکن نصیب ما شد

روزنامه النهار لبنان در تحلیلی در مورد قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی در آسیا نوشت: این بهترین قرعه ممکن برای لبنان بود، دو ماه کامل وقت داریم و باید برای حضور در مسابقات آماده شویم. در تحلیل روزنامه النهار آمده است: بهترین قرعه ممکن برای تیم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی رقم خورده جایی که با تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، سوریه، عراق و امارات روبرو می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: روزنامه النهار لبنان در خصوص حضور لبنان در گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی نوشت: بهترین قرعه ممکن نصیب لبنان شده است.

روزنامه النهار لبنان در تحلیلی در مورد قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی در آسیا نوشت: این بهترین قرعه ممکن برای لبنان بود، دو ماه کامل وقت داریم و باید برای حضور در مسابقات آماده شویم.

در تحلیل روزنامه النهار آمده است: بهترین قرعه ممکن برای تیم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی رقم خورده جایی که با تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، سوریه، عراق و امارات روبرو می‌شود.

دو ماه تمام و کمال تا آغاز مسابقات و انجام اولین بازی فرصت داریم ، مسابقاتی که نباید برای تفریح به آن وارد شویم بلکه می‌تواند چالشی بسیار سخت برای فوتبال لبنان باشد. تیم ملی ما پیش از این موفق به شکست تمامی این حریفان شده و اگر به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد و به امکان موفقیت خودمان ایمان داشته باشیم تکرار این پیروزی‌ها ممکن است. نخستین مشکل تیم ملی این است که باید ورزشگاه مناسبی را برای میزبانی از مسابقات آماده کنیم و به گفته مهندس هاشم حیدر رئیس فدراسیون با تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهر صیدا امکان میزبانی از حریفان در این شهر وجود دارد و مسئله بعدی این است که باید برنامه آماده‌سازی مناسبی برای حضور در این مرحله دشوار باشیم و لبنان تنها به حضور تشریفاتی در این مسابقات فکر نکند.

نظرات بینندگان