arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

نامه سینماگران به ضرغامی : نبود ''هفت'' به سود سینما نیست

نبود ''هفت'' به سود سینما نیست. امیدواریم تمام این حرف‌ها شایعه باشد و''هفت'' با فریدون جیرانی به راهش ادامه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از سینماگران در ارتباط با حاشیه‌های به وجود آمده برای برنامه سینمایی "هفت" به رئیس رسانه ملی نامه نوشتند.

جناب آقای ضرغامی

با سلام

دو سال قبل زمانی که برنامه زنده سینمایی ''هفت'' با اجرا و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی آغاز به کار کرد، به درایت شما تبریک گفتیم و شروع این برنامه را با اجرای یک سینمایی به فال نیک گرفتیم. در ادامه با همه انتقاداتی که به نحوه نقد و نقادی این برنامه داشتیم، وجود آن را مفید و نکته مثبت آن را حضور فریدون جیرانی دانستیم.

این برنامه با فراز و نشیب دو سال را پشت سر گذاشت و از ابتدای امسال با مخاطبانی که جذب کرد برنامه‌ای بی‌پرواتر و جسورتر روی آنتن فرستاد. همان چیزی که از این برنامه در مقایسه با همتایش یعنی نود انتظار داشتیم.

اما در کمال تعجب می‌بینیم این روند رو به جلو با عدم حمایت مدیران تلویزیون روبرو شده و در پی تعطیلی "هفت" و حذف فریدون جیرانی از این برنامه برآمده‌اند. شنیده‌هایی که هر روز بیشتر می‌شود و مخاطبان این برنامه که بخش عمده‌ای از آن اهالی سینما هستند را نگران می‌کند.

اما مختصر می‌گوییم نبود ''هفت'' به سود سینما نیست. امیدواریم تمام این حرف‌ها شایعه باشد و''هفت'' با فریدون جیرانی به راهش ادامه دهد.

امضاکنندگان این نامه عبارتند از؛

مسعود کیمیایی/ داریوش مهرجویی/ مسعود جعفری‌جوزانی/ ابراهیم حاتمی‌کیا/ احمدرضا درویش/ رضا میرکریمی/ بهروز افخمی/ علیرضا داودنژاد/ رسول صدرعاملی/ ابوالحسن داودی/ همایون اسعدیان/ سعید سهیلی/ مازیار میری/ رامبد جوان/ بیژن امکانیان/ مرتضی شایسته/ غلامرضا موسوی/ سید جمال ساداتیان/ داود رشیدی/ محمد پیرهادی/ علی سرتیپی/ فرشته طائرپور/ مریلا زارعی/ امین حیایی/  ماهایا پطروسیان/ مهناز افشار/ حامد بهداد/ محمود کلاری/ علیرضا زرین‌دست/ علیرضا امینی/ علی معلم/ مهدی کرم‌پور/ سعید راد.
نظرات بینندگان