arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

جدال با مافیای موسیقی در «خانه شیشه‌ای»

شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ در فیلم سینمایی خانه شیشه‌ای به کارگردانی امیر پورکیان با محوریت مقابله با مافیای موسیقی نقش آفرینی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ در فیلم سینمایی خانه شیشه‌ای به کارگردانی امیر پورکیان با محوریت مقابله با مافیای موسیقی نقش آفرینی کرده است.

شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ ایران در نخستین حضور سینمایی‌اش به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم خانه شیشه‌ای معرفی و نخستین عکس از او منتشر شد. مظفری که اخیراً اقدام به افشاگری علیه مافیای موسیقی کرده، در فیلمی که به پشت پرده این مافیا می‌پردازد، جلوی دوربین رفته است.

بروابط عمویم این اثر سینمایی درباره محوریت داستان این اثر نوشته: مظفری در خانه شیشه‌ای نقش یک خواننده را بازی می‌کند که با ایستادن در مقابل مافیا و افشاگری، قید اجراهای صحنه (استیج) را می‌زند. در شعار تبلیغاتی این کاراکتر آمده است: «گفته بودم یه روزی حرف می‌زنم، نگفته بودم؟ الان وقتشه… از این به بعد کنسرت من تو خیابونه نه رو استیج…».

پیش از این خبر حضور بهاره کیان افشار در این فیلم رسانه‌ای شده بود. طراح گریم این فیلم محمدرضا گل افشار و عکاس احمد رضا شجاعی است.

خانه شیشه‌ای با محوریت فعالیت پاپاراتزی‌ها (عکاسان پیگیر سلبریتی‌ها)، روایتی متفاوت از پشت پرده زندگی شخصی سلبریتی‌ها را به تصویر خواهد کشید.

تهیه کنندگی این فیلم را سیدامیر سیدزاده بر عهده دارد.

 ایرنا

نظرات بینندگان