arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

برادرزن جاسبی هم از دانشگاه آزاد رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با حکم دکتر فرهاد دانشجو، اصغریان رئیس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی شد.

در این انتصاب که به عنوان نخستین تغییر در روسای مناطق دانشگاه آزاد صورت گرفته است، اصغریان به جای عباسپور به عنوان رئیس جدید معرفی شد.
 
بر اساس این گزارش، مراسم توديع و معارفه رئيس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي با حضور آيت ا ... معصومي مسئول نهاد مقام معظم رهبري، محمد صادق مهدوي معاون هماهنگي دانشگاه و رؤساي واحدهاي منطقه در يكصد و هفتمين نشست منطقه 9 دانشگاه‌ آزاداسلامي در واحد تربت جام برگزار شد.
 
در اين مراسم با حكم دكتر فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، رجب اصغريان به عنوان رئيس جديد منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي معرفي شد .
 
مهدوي معاون هماهنگي دانشگاه آزاد ضمن تقدير از خدمات و فعاليتهاي علی عباسپور تهرانی فرد از وي به عنوان يكي از چهره هاي فعال در عرصه فعاليتهاي دانشگاهي ياد كرد و با قرائت لوح تقدير رياست دانشگاه‌آزاد اسلامي از وي قدرداني کرد.
 
در بخشي از لوح تقدير وی آمده ا ست:((توفيق و پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي و رشد و شكوفايي استعدادهاي جوانان ميهن اسلامي مرهون تلاش و كوشش مسئولان كارآمدي است كه با تكيه بر خلاقيت و نوآوري و تلاش هاي بي وقفه خود زمينه پويايي و پيشرفت و تعالي ميهن اسلامي مان را فراهم مي سازد، بدي نوسيله مراتب قدرداني و تشكر صميمانه خودرا از خدمات صادقانه و ارزنده تان ابراز مي نمايم))
 
در اين جلسه،اصغريان رئيس جديد منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي طي سخناني ضمن تقدير و تشكر از خدمات عباسپور گفت : تمام توان و تجربيات خويش را براي پيشرفت منطقه 9 دانشگاه‌آزاد اسلامي به كار مي بندم.
 
وي حضور بيشتر و مستمر در منطقه براي پيگيري امور ، توسعه تحصيلات تكميلي و ارتقاء‌كيفيت آموزشي، تشكيل اتاق فكر فرهنگي در منطقه با حضور نخبگان و چهره هاي فعال در حوزه فرهنگي، راهكارهاي مطلوب براي پياده سازي ارزشهاي اسلامي و ... را از برنامه ها و سياستهاي كلي خويش برشمرد .
 
وي با بيان اينكه دغدغه اوليه ما مسائل فرهنگي و دين محوري و پياده سازي اصول ديني و مسائل آن در دانشگاه است اظهار داشت : با كمك گرفتن از نهاد مقام رهبري ، معاونين فرهنگي و ارتباط بيشتر با آنها سعي در پياده سازي سياستهاي كلي نظام خواهيم کرد و ضروري است در اين راه از قرآن كريم كتاب خودسازي و هدايت بشريت بهره بگيريم .
 
اصغريان با اشاره به اينكه سيستم دانشگاه سيستم مركب است كه استاد ، دانشجو ، كارمند و امكانات در آن نقش دارند گفت : بايد در وزن متعادل از همه اجزاء آن بهره گرفت و در جهت كشف نقطه اوج تعادل باشيم و همه اجزاء ‌سيستم دانشگاه براي رسيدن به نقطه اوج و تعامل بايكديگر بايد همكاري كنند .
 
در ادامه حلمي دبير منطقه9 دانشگاه آزاد اسلامي طي سخناني از حضور آيت ا.. معصومي و مهدوي و اعضاء‌جلسه قدرداني کرد و گفت : عباسپور بدليل بررسي لايحه بودجه در صحن مجلس نتوانستند در اين جلسه حضور يابند كه به همين علت عذرخواهي كردند .
 
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مشهد پيام تشكر و قدرداني عباسپور را به همه همكاران ، رؤساي واحدها و مسئولين ابلاغ كرد و ضمن قدرداني از خدمات پانزده ساله عباسپور براي اصغريان در سمت جديد آرزوي موفقيت کرد.
 
رجب اصغریان قنادیزدی عضو بازنسته هیئت علمی دانشگاه فروسی مشهد است.
نظرات بینندگان