arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۰
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:

جنایتکاران وابسته به ضد انقلاب با سوءاستفاده از مطالبات مردمی، در بین آن‌ها تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند / همه ما خوانخواه دو جوان کشته شده هستیم / اگر انقلاب ضربه بخورد نه تاک می‌ماند و نه تاکستان / باید هوشیارانه برخورد کنیم و در زمین دشمن بازی نکنیم

آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تکید بر مطالبه برحق مردم، گفت: نیروهای مردمی و مطالبه‌گر باید با دقت، بصیرت و هوشیاری قدم بردارند تا هیچ گونه زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمن ایجاد نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تکید بر مطالبه برحق مردم، گفت: نیروهای مردمی و مطالبه‌گر باید با دقت، بصیرت و هوشیاری قدم بردارند تا هیچ گونه زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمن ایجاد نکنند.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگوبا فارس با انتقاد از «به حاشیه بردن مطالبات مردمی توسط برخی گروهک‌های ضد انقلاب»، اظهار کرد: مطالبات کشاورزان و دامداران خوزستانی به ویژه آن‌هایی که در مسیر رودخانه کرخه قرار دارند و متضرر شدند مطالبه به حق و قانونی است و هیچ کس با آن مخالفت ندارد.

وی افزود: اما در میان مطالبات مردمی جریاناتی شناسایی می‌شوند که از آن سوی آب در خارج از کشور با وجود اینکه هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند اما مترصد فرصت برای سوءاستفاده‌های حزبی و باندی خود هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف جریان ضد انقلاب این است که روی مطالبات مردمی موج سوای کرده و آن را به نفع خود مصادره کند که قطعاً این کارها سوءاستفاده، جنایت و خیانت به آرمان‌های ملت است.

آیت‌الله حیدری با اشاره به مقوله مطالبه‌گری مردم و مقوله سوءاستفاده جریان ضد انقلاب، بیان کرد: مقوله اول برحق است و باید از آن دفاع کرد اما مقوله دوم در راستای منافع دشمنان اسلام و انقلاب بوده و باید با تمام قدرت در مقابل آن ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی کار خود را در این شرایط به خوبی انجام می‌دهند، عنوان کرد: نیروهای مردمی و مطالبه‌گر باید با دقت، بصیرت و هوشیاری قدم بردارند تا هیچ گونه زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمن ایجاد نکنند و بدانند مطالبه برحق آن‌ها به عنوان تیری برای رسیدن به قلب دشمن است.

آیت‌الله حیدری افزود: اگر انقلاب و مردم ضربه بخورد نه تاک می‌ماند و نه تاکستان و حقوق مردم بر باد می‌رود لذا باید هوشیارانه برخورد کنیم و در زمین دشمن بازی نکنند.

وی بیان کرد: افتخار بنده این است که در کنار مطالبه‌گران و فعالان محیط زیست هستیم اما به هیچ عنوان نمی‌پذیرم که کاری کنیم که نتیجه‌ای برای مردم نداشته و دود آن به چشم مردم برود و اجنبی از آن سواستفاده کند.

آیت‌الله حیدری با تاکید بر مطالبه خونخواهی دو جوان کشته شده از شهرستان‌های شادگان و کوت عبدالله، گفت: نه تنها اولیاء دم بلکه همه مردم و انسان‌های دلسوز درخواست خونخواهی این دو جوان بی‌گناه را می‌کنند.

وی افزود: چرا که ما می‌بینیم انسان‌های جنایتکار، وابسته به اجنبی و ضد انقلاب با سوءاستفاده از مطالبات مردمی در بین آن‌ها تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند که هم خانواده‌ها را عزادار و ملت را رنجیده خاطر می‌کنند.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه گروهک‌های ضد انقلاب برای رسیدن به منافع شیطانی خود از هیچ کاری اِبایی ندارند، عنوان کرد: این افراد در جهت تحقق منافع خود حتی حاضر هستند انسان‌های بی‌گناه را بکشند.

وی بیان کرد: از دستگاه قضا می‌خواهیم جنایتکارانی که مرتکب این جنایت شده‌اند را دستگیر و به دست محکمه عادلانه قضا بسپارند تا حکم الهی در مورد آن پیاده شود.

نظرات بینندگان