arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

پیکر ۲ مفقود دیگر سیل بافت کرمان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن پنج نفر در سیل روز جمعه در کیسکان شهرستان بافت از توابع استان کرمان گفت: پیکر بی جان سه نفر از افراد مفقود شده روز شنبه پیدا شد و در پنجمین روز از این جست وجو پیکر ۲ نفر دیگر توسط امدادگران هلال احمر در حوالی سد بافت پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن پنج نفر در سیل روز جمعه در کیسکان شهرستان بافت از توابع استان کرمان گفت: پیکر بی جان سه نفر از افراد مفقود شده روز شنبه پیدا شد و در پنجمین روز از این جست وجو پیکر ۲ نفر دیگر توسط امدادگران هلال احمر در حوالی سد بافت پیدا شد.

رضا فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج عضو یک خانواده روز جمعه در پی وقوع سیل در کیسکان بافت و طغیان رودخانه این منطقه گرفتار سیلاب شدند.

وی اظهار داشت: حدود ۸۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در مناطق مختلف روستای کیسکان در شهرستان بافت در این عملیات که به مدت پنج روز به طول انجامید به جست و جوی مفقودان پرداختند.

فلاح بیان کرد: در این عملیات بیش از ۱۳ تیم امداد و نجات جست و جوگر، غواصان داوطلب و سگ های آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسّس) مشارکت کردند.

نظرات بینندگان