arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران امن‌ترین کشور منطقه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه ارتش، ایران در زمان حاضر امن ترین کشور منطقه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به پاس حضور گسترده ارتش در تمامی مرزهای کشور و همچنین توان دفاعی بالا در برابر انواع حملات و تهدیدها، هم اکنون کشور در امنیت کامل بوده و این اقتدار ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش با هدایت مقام معظم رهبری در تمام رسته ها و تجهیزات نظامی خود بی نیاز از کشورهای غربی بوده و صفر تا صد تجهیزات پیشرفته را با کمک و همت دانشمندان و متخصصان داخلی تولید می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تولید امنیت مهم ترین وظیفه فعلی این ستاد است، اظهار داشت: امروزه نیروهای ارتش ایستادن روی پاهای خود و اتکا به توان و ظرفیت داخلی را بخوبی فراگرفته و به همین واسطه هیچ قدرتی امکان غلبه بر این خودکفایی را ندارد.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: ما در نیروی زمینی ارتش سه اصل ولایتمداری، شایسته سالاری و عدالت محوری را سرلوحه تمامی فعالیت ها و برنامه های خود قرار داده ایم.

وی با اشاره به این که اصل ولایت مداری اولویت اول در سطح نزاجا است افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های طراحی شده در نیروی زمینی ارتش در راستای منویات و تدابیر نورانی فرماندهی کل قوا است.

امیر سرتیپ حیدری در خصوص اهمیت ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان و پرسنل ارتش نیز گفت: هم اکنون احداث ۲۳ هزار منزل مسکونی در سراسر کشور در حال احداث است که در بازه زمانی چهار ساله و مرحله به مرحله افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: نیروی زمینی ارتش علاوه بر تولید امنیت در سایر حوزه هایی داخلی از جمله حوادث طبیعی، کرونا و مشکلات سطح جامعه حضور فعال داشته و بیشترین نقش را ایفا کرده و ادامه نیاز هرکجا که نیاز باشد با افتخار آماده خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به منظور افتتاح پروژه ۸۴ واحدی منازل مسکونی تیپ ۳۶۴ ارتش در مهاباد که در قالب پروژه خانه های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع طراحی و ساخته شده است به این شهرستان سفر کرده است.

نظرات بینندگان