arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

پر قدرت‌ترین لپ تاپ پاناسونیک معرفی شد+تصاویر

شرکت پاناسونیک از Toughbook G۲، ۲ که جدیدترین لپ تاپ این شرکت است  با عمر باتری ۱۸.۵ ساعت و لوازم جانبی مدولار رونمایی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت پاناسونیک از Toughbook G۲، ۲ که جدیدترین لپ تاپ این شرکت است  با عمر باتری ۱۸.۵ ساعت و لوازم جانبی مدولار رونمایی کرد.

 لپ تاپ پاناسونیک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پاناسونیک به تازگی از جدیدترین نسخه ۲ در ۱ Toughbook G۲ خود رونمایی کرده است. این محصول،   یک کامپیوتر جدا شونده با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که دارای سه شکاف انبساطی مدولار به نام x-PAK است.

لپ تاپ

این طراحی، توسعه عملکرد‌های اضافی مانند رابط سریال، دوربین حرارتی، اسکنر بارکد یا SSD سریع آزاد را ارائه می‌دهد. ToughBook G۲ جدید با Toughbook ۲۰ و G۱ سازگار خواهد بود.

کامپیوتر

این محصول دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است که می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسد و پردازنده‌های آن از پردازنده‌های Intel Core i۵ و i۷ v Pro با ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند. Toughbook G۲ با ۱۸.۵ ساعت دوام باتری رتبه بندی شده است و دستگاه مذکور دارای سه برنامه قابل برنامه ریزی است.

Toughbook G۲ در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ صفحه کلید اختیاری کار می‌کند و یک پایه اختیاری به شما امکان می‌دهد آن را در وسایل نقلیه یا میز استفاده کنید.

پر قدرت‌ترین لپ تاپ

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال وای فای۶، بلوتوث ۵.۱ و دو سیم کارت اشاره کرد. این تبلت را می‌توان با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ یا ۱ ترابایت پیکربندی کرد، این محصول با قیمت پایه ۲۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

نظرات بینندگان