arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

بازدید علی اکبر صالحی از بیمارستان رضوی در مشهد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شاهد همکاری علمی بسیار خوبی بین واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی هستیم که سبب افزایش تولید رادیو داروهای جدید و ارائه خدمات به بیماران شرق کشور شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شاهد همکاری علمی بسیار خوبی بین واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی هستیم که سبب افزایش تولید رادیو داروهای جدید و ارائه خدمات به بیماران شرق کشور شده است.

دکتر علی‌اکبر صالحی در حاشیه بازدید از بیمارستان رضوی در مشهد اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه ولایت، این فرصت حاصل شد که از بخش‌های مختلف واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی همچون «سیکلوترون» و «پت سی.تی» بازدید داشته باشیم و از نزدیک با تجهیزات و امکانات این بیمارستان بزرگ در حوزه تولید رادیو داروها آشنا شویم.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و امکانات شرکت‌های وابسته به سازمان انرژی اتمی در حوزه تولید و تأمین رادیو داروهای کشور و صادرات آنها افزود: شاهد همکاری علمی بسیار خوبی بین واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی هستیم که سبب افزایش تولید رادیو داروهای جدید و ارائه خدمات به بیماران شرق کشور شده است.

صالحی با تأکید بر ضرورت گسترش این همکاری‌های مشترک در حوزه پزشکی هسته‌ای، ادامه داد: نیروهای انسانی دلسوز، باتجربه و توانمند در واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی، عاشقانه در حال خدمت به بیماران و حفظ تجهیزات این بیمارستان منتسب به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه سازمان انرژی اتمی وظیفه تأمین‌ نیازهای واحدهای پزشکی هسته‌ای کشور و نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها را بر‌عهده دارد، تصریح کرد: امیدوارم در آینده نزدیک بیمارستان رضوی با تکمیل برخی مستندات و انجام اقدامات تکمیلی در حوزه پزشکی هسته‌ای، گواهی‌نامه GMP خود را نیز در این حوزه اخذ کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین مدیریت موفق بیمارستان رضوی در ایجاد و گسترش یک فضای درمانی منظم، پاک و آرامش‌بخش برای بیماران را قابل‌‌تقدیر دانست و گفت: تأسیس چنین مکان‌های عام‌المنفعه‌ای بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری مجموعه موقوفاتی آستان قدس رضوی است، چرا که یکی از والاترین راه‌های خدمت به خلق، تأمین سلامت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آستان قدس رضوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه سلامت و تأسیس مراکز درمانی مشابه بیمارستان رضوی در مشهد و دیگر مناطق خراسان بزرگ، بتواند خدمات بیشتری را به زائران و مجاوران، مردم استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه ارائه دهد.

نظرات بینندگان