arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛ تکواندوکاری که ستاره منچستریونایتد را نمی‌شناسد و خود را شبیه اوزیل می‌داند

تکواندوکار تونسی که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب مدال نقره شد در حاشیه این بازی‌ها در مواجهه با پرسش یکی از خبرنگاران که از او پرسید «مردم می‌گویند که تو شباهت زیادی به برونو فرناندز داری، نظر خودت چیست؟»، گفت: نمی‌دانم این فوتبالیستی که از او حرف می‌زنید، کیست اما دوستانم می‌گویند که من شبیه مسعود اوزیل (هافبک سابق تیم‌های رئال مادرید و آرسنال) هستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تکواندوکار تونسی که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب مدال نقره شد، می‌گوید که هافبک سرشناس شیاطین سرخ را نمی‌شناسد.

محمد خلیل الجندوبی تکواندوکار 19ساله تیم ملی تونس که شباهت زیادی به برونو فرناندز ستاره خط میانی تیم فوتبال منچستریونایتد دارد، روز گذشته (شنبه) در فینال دسته 58 کیلوگرم با نتیجه 16 بر 12 مغلوب دلاکیلا تکواندوکار ایتالیا شد و از رسیدن به مدال طلا بازماند و به کسب مدال نقره المپیک بسنده کرد.

این تکواندوکار تونسی در حاشیه این بازی‌ها در مواجهه با پرسش یکی از خبرنگاران که از او پرسید «مردم می‌گویند که تو شباهت زیادی به برونو فرناندز داری، نظر خودت چیست؟»، گفت: نمی‌دانم این فوتبالیستی که از او حرف می‌زنید، کیست اما دوستانم می‌گویند که من شبیه مسعود اوزیل (هافبک سابق تیم‌های رئال مادرید و آرسنال) هستم.

 

نظرات بینندگان