arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در قائمشهر ۲ کشته بر جا گذاشت

نیروی انتظامی مازندران از کشته شدن ۲ نفر در درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی در شهرستان قائمشهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروی انتظامی مازندران از کشته شدن ۲ نفر در درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی در شهرستان قائمشهر خبر داد.

بر اساس  روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران ، درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهر قائمشهر رخ داد.

فرمانده انتظامی قائمشهر زمان با خبر شدن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از این درگیری را ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه روز گذشته اعلام کرد و گفت که ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند که افرادی ناشناس سوار بر یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ سفید پس از ورود به داخل باشگاه بدنسازی ، با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کرده و فوری از محل متواری شدند.

سرهنگ مهدی خادمی افزود : در این حادثه سه نفر از افراد از ناحیه پا ، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفتند و با حضور عوامل اورژانس فوری به مرکز درمانی منتقل شدند .

وی با اعلام این که دو تن از این افراد به علت شدت جراحات وارده جان باختند ، گفت که با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی و مشخص شد که موضوع اختلاف و درگیری بین چند تن از اراذل واوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان پرونده با سلاح شکاری در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قائمشهر از شناسایی دو متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود که تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان