arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

فرمانده کل سپاه: دشمنان با درک قدرت نظامی ‌ایران‌‌ ‌از ‌«گزینه نظامی» ناامید شد‌ه‌‌اند

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با درک قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران‌، در عمل از ‌گزینه نظامی ناامید شده و تلاش می‌کند با تحریم و فشار اقتصادی زمینه را برای تحریک مردم فراهم کند، اما غافل از اینکه این محاسبات اشتباه همواره نشان داده که دشمن ملت ما را نشناخته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران ‌توطئه‌های تحریک‌آمیز دشمنان علیه ایران را بی‌نتیجه دانست و گفت:‌ این محاسبات اشتباه راه به جایی نخواهد برد.

سردار سرلشکر پاسدار حسن سلامی ‌در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: دشمن با درک قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران‌، در عمل از ‌گزینه نظامی ناامید شده و تلاش می‌کند با تحریم و فشار اقتصادی زمینه را برای تحریک مردم فراهم کند، اما غافل از اینکه این محاسبات اشتباه همواره نشان داده که دشمن ملت ما را نشناخته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم هیچ‌گاه فریب سخنان باطل دشمنان را نمی‌خورند، افزود: ایران سرزمین آگاهی است و فتنه‌های دشمنان به خودشان باز می‌گردد.

وی صبر، استقامت و دوری از بیم و هراس را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: هریک از پایگاه‌های بسیج نقطه‌ای برای امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی است و این پایگاه‌ها باید به طور مستمر مشکلات مردم را پیگیری و برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.

‌سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز‌ به تلاش‌های ارزنده بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت بسیج نقشی مهم و تاثیر‌گذار در اجرای طرح شهید سلیمانی و مقابله با شیوع بیماری کرونا داشته است.

نظرات بینندگان