arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

میراسماعیلی:‌ جودوی ایران روزهای سختی را با تعلیق‌‌ پشت سر می‌گذارد‌

رئیس فدراسیون جودو گفت: فدراسیون و ورزش جودو ایران روزهای سختی را با تعلیق‌های ایجاد شده پشت سر می‌گذارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میراسماعیلی:‌ جودوی ایران روزهای سختی را با تعلیق‌‌ پشت سر می‌گذارد‌

تسنیم: آرش میراسماعیلی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد اظهار داشت: دلیل سفرهای استانی ایجاد انگیزه در بین هیئت‌ها و ورزشکاران است. این جلسات است که می‌تواند برای هیئت و فدراسیون مثمر ثمر باشد.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: فدراسیون و ورزش جودو ایران روزهای سختی را با تعلیق‌های ایجاد شده پشت سر می‌گذارد اما این مهم خود امتیازی برای شناسایی ورزشکاران در سایر استان‌ها شده ایت.

وی با اذعان به اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته توجه کمتری به استان‌ها شده است، گفت: در دو سال‌ گذشته 12خانه جودو در سطح کشور یا به بهره‌برداری رسیده و یا درحال ساخت است که خود بیانگر مرکز‌زدایی ورزش جودو است.

میراسماعیلی ادامه داد: از رئیس هیئت جودو استان انتظار می‌رود که نسبت به فعال‌سازی جودو روستایی و شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه امیدواریم جودو کردستان از شرایط خوبی که دارد به شرایط عالی برسد، اظهار کرد: فدراسیون جودو آمادگی دادن میزبانی هر نوع مسابقه‌ای به کردستان را دارد.

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: تیم هیئت جودو با یکدلی که بین آنها وجود دارد می‌توانند ورزشکاران موفقی را تحویل جامعه ورزشی بدهند.

به گزدرش تسنیم؛ جلال کرمی برای چهار سال آینده با کسب 16رای از مجموع 16رای ماخوذه به عنوان تنها کاندید، برای سومین دوره متوالی ریاست هیئت جودو استان کردستان را بر عهده گرفت.

نظرات بینندگان