arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

انتقاد محسن رضایی از طرح صیانت مجلس علیه اینترنت: وقتی جامعه با انواع مشکلات مواجه است تصویب این طرح چه ضرورتی داشته / چالشی جدی برای تشکیل دولت جدید ایجاد می کند

محسن رضایی در توئیتی با انتقاد از طرح صیانت مجلس علیه اینترنت نوشت: مردم عزیز ایران حق دارند بپرسند در حالی که جامعه با انواع مشکلات و مصائب اقتصادی مواجه است، تصویب طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت چه ضرورتی داشته است. چنین طرح هایی که نیاز به بررسی کارشناسانی دقیقتری دارد در آستانه تشکیل دولت، چالشی جدی برای آن ایجاد خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن رضایی در توئیتی با انتقاد از طرح صیانت مجلس علیه اینترنت نوشت: چالشی جدی برای تشکیل دولت جدید ایجاد می کند

وی در این باره نوشت: مردم عزیز ایران حق دارند بپرسند در حالی که جامعه با انواع مشکلات و مصائب اقتصادی مواجه است، تصویب طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت چه ضرورتی داشته است.

وی افزود: چنین طرح هایی که نیاز به بررسی کارشناسانی دقیقتری دارد در آستانه تشکیل دولت، چالشی جدی برای آن ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است نمایندگان مجلس امروز با ۱۲۱ رای موافق به اصل ۸۵ شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی رای مثبت دادند و طرح برای تصویب به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، طرح مذکور در کمیسیون فرهنگی بررسی شده و بدون ارجاع به صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال و در صورت تائید، به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان