arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

آتشی که با شکایت اسکارلت جوهانسون شعله‌ور شد

مدتی کوتاه پس از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی، جرارد باتلر هم از تولید کننده فیلم «المپیوس سقوط کرده است» شکایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدتی کوتاه پس از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی، جرارد باتلر هم از تولید کننده فیلم «المپیوس سقوط کرده است» شکایت کرد.

جرارد باتلر با تنظیم یک شکایت در روز جمعه مدعی شد که از فیلم سینمایی «المپیوس سقوط کرده است» محصول سال ۲۰۱۳ حداقل ۱۰ میلیون دلار طلب دارد.

باتلر از کمپانی‌های نو ایمیج و میلنیوم فیلمز شکایت کرده و ادعا دارد که تهیه کنندگان این فیلم مبلغ فروش این فیلم در گیشه داخلی و گیشه خارجی را دستکاری کرده و آن را ده‌ها میلیون دلار کمتر از فروش واقعی نشان داده است. به همین دلیل او نتوانسته حدود ۸ میلیون دلار از سود آوری این فیلم را دریافت کند.

این شکایت باتلر یک روز بعد از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی مطرح شده است. جوهانسون نیز از در شکایت خود مدعی شده که سیاست والت دیزنی در اکران همزمان فیلم سینمایی «بیوه سایه» در سینما و دیزنی پلاس باعث کاهش فروش این فیلم در گیشه داخلی شده است.

باتلر در فیلم سینمایی «المپیوس سقوط کرده است» نقش مایک بنینگ را بازی کرد. مامور یک سرویس امنیتی که باید رئیس جمهور را از دست گرونگان گیرها نجات دهد. این فیلم ۱۷۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و بعد از آن دو دنباله موفق دیگر به نام‌های «لندن سقوط کرده است» و «انجل سقوط کرده است» ساخته شد و در هر دوی آنه باتلر به بازی پرداخت.

در بیانیه شکایت باتلر آمده است: تهیه کنندگان ده‌ها میلیون دلار از فیلم «المپیوس» درآمد داشتند، اما مبلغی از آن به عنوان سهم باتلر از فروش فیلم به وی داده نشد. باتلر تلاش کرد تا یک مجموعه سینمایی موفق ساخته شود و او اکنون فقط سهم خود را درخواست کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان