arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

والت دیزنی هم کارکنان خود را ملزم به تزریق واکسن کرونا کرد

والت دیزنی نیز به لیست کمپانی‌هایی پیوست که کارکنان آمریکایی خود را به استفاده از واکسن کرونا ملزم کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

والت دیزنی نیز به لیست کمپانی‌هایی پیوست که کارکنان آمریکایی خود را به استفاده از واکسن کرونا ملزم کرده اند.
 نقل از ورایتی، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که تمامی کارکنان آمریکایی آن‌ها که دستمزد ثابتی دارند ملزم هستند قبل از بازگشت به کار به طور کامل واکسینه شوند.

دیزنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در کمپانی والت دیزنی امنیت و سلامت کارکنان در طی پاندمی کرونا اولویت اصلی ما بوده و خواهد بود. به همین منظور و بر اساس آخرین توصیه‌های دانشمندان، مقامات پزشکی و متخصصان سلامت، که واکسن کووید ۱۹ بهترین محافظت را در برابر عفونت و بیماری ایجاد می‌کند، تمام کارکنان غیر ساعتی در آمریکا را به واکسینه شدن کامل در برابر کرونا ملزم می‌کنیم.

این کمپانی در ادامه عنوان کرد کارکنانی که واکسینه نشده اند، اما مشغول به فعالیت هستند ۶۰ روز مهلت دارند که به طور کامل واکسینه شوند. کارکنانی نیز که از خانه مشغول فعالیت هستند برای بازگشت ملزم به داشتن گواهی واکسینه خواهند بود.

دیزنی آخرین کمپانی مطرح آمریکایی است که کارکنانش را به واکسینه شدن در برابر دلتا کرونا ملزم کرده است. اوایل این هفته بود که نتفلیکس اعلام کرد، کسانی مثل بازیگران که در درجه اول تولیدات سینمایی هستند و اعضای دیگر پروژه‌ها که با آن‌ها در ارتباط هستند باید واکسینه شوند. کمپانی‌های دیگری مثل گوگل و فیس بوک هم اقدامی مشابه را انجام داده اند.

اتحادیه‌های مهم هالیوود و استودیو‌ها پیش از این اعلام کرده بودند که کمپانی‌ها می‌توانند الزام استفاده از واکسن را برای کسانی که در خط اول تولیدات هستند، اجرا کنند. البته هنوز هم ممکن است افراد واکسینه شده هم به این ویروس مبتلا شوند و به همین دلیل است که تعدادی از ایالت‌های آمریکا و مقامات محلی از مردم درخواست داشته اند در مکان‌های سربسته از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان